Tussenstop China - Reisverslag uit Shanghai, China van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu Tussenstop China - Reisverslag uit Shanghai, China van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu

Tussenstop China

Door: annekeHenk

Blijf op de hoogte en volg Anneke Stroo en Henk Kramer

23 December 2011 | China, Shanghai

Donderdag 22 dec. kwart voor tien gingen we de lucht in op Schiphol! Na tien uur vliegen o.a. over Siberië landden we in Shanghai in China. We hebben een prima reis gehad tot nu toe. Weinig turbulentie en een prima plaats bij de nooduitgang, dus heel veel beenruimte en twee raampjes om naar buiten te kijken. Mijn moeder genoot met volle teugen. Op de luchthaven in Shanghai moesten we weer door verschillende controles heen. En natuurlijk overal stempels halen. Wat een precies land!!!! Zonder stempels het land niet in maar ook niet uit. De koffers zouden vanzelf naar het volgende vliegtuig van China Airlines gaan volgens onze nationale blauwe trots. Dus wij gingen inchecken voor de vervolgvlucht naar Melbourne. Helaas... we konden niet inchecken, want we hadden geen koffers!!!! Weer helemaal terug lopen. Henk ging kijken of de koffers nog op de band lagen. Nee, ze waren van de band gehaald en lagen klaar aan de ketting bij de desk in de aankomsthal bij China Airlines!!!!! Wat attent van de Chineesjes en wat een perfectie. Gelukkig waren ze er nog. Na het inchecken nog even buiten wezen kijken. Het is inmiddels donker, koud buiten,3 graden en 19.30 uur. Om 20.15 uur onze tijd en 13.15 uur jullie tijd vliegen we door. Weer 12 uur!!!, maar het gaat prima.

Groeten van drie wereldreizigers

• 23 December 2011 - 13:23

René:

Wauw echt leuk gelijk een berichtje! Gaaf dat jullie nog even buiten hebben kunnen kijken!! Vergeet je geen foto's te maken?! er staat rechts in beeld bij jullie artikel een kaartje met waar je bent! Erg leuk om te zien! Ben blij dat het goed gaat met oma! Echt dapper en gaaf dat ze het doet!!