18000 km van huis - Reisverslag uit Frankston, Australië van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu 18000 km van huis - Reisverslag uit Frankston, Australië van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu

18000 km van huis

Door: annekeHenk

Blijf op de hoogte en volg Anneke Stroo en Henk Kramer

24 December 2011 | Australië, Frankston

Yes, gearriveerd Downunder! Na een vlucht van 11 uur vanuit Shanghai om 10.00 u plaatstelijke tijd (= 00.00 uur in Holland) geland in Melbourne. Toen ivm de drukte een uur moeten wachten voor we aan de gate konden om uit te stappen uit het vliegtuig.

Superdruk zo de dag voor kerst. Koffers hadden we snel, maar vervolgens weer een uur extra nodig om door de douane te komen.

Poepiedruk daar, maar toch de huurauto snel kunnen bemachtigen. Een mooie royale Toyota Camry, waar wij met oma royaal in konden. Ook een Tomtom gehuurd en dat was maar goed ook. De locale Engelstalige Truus bracht ons in een uurtje naar tante Sientje in Junction Village.

Een mooi weerzien voor oma met haar schoonzus. We werden verwelkomd met thee, koffie en heerlijke sandwiches in haar prachtige huis (met airco en dat was top want het was benauwd maar lekker + 30 C).

Toen met behulp van onze Truus ons hotel gevonden 25 kilometer verderop in Frankston.

Toen waren de batterijen leeg. De reis van Goes naar Junction Village kostte ons bij elkaar toch 38 uur (daar is al tien uur tijdsverschil aftrek).

Na een heerlijk badje vielen we in slaap in een lekker bedje. Heerlijk!!

Allemaal bedankt voor jullie reacties!!!
Lieve groeten
Anneke & Henk