Tussenstop Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu Tussenstop Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu

Tussenstop Maleisië

Door: annekeHenk

Blijf op de hoogte en volg Anneke Stroo en Henk Kramer

12 Januari 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Even een berichtje vanuit de Delifrance op het vliegveld van Kuala Lumpur.

Vanmorgen waren we om even over tienen bij Anneke's moeder in Junction Village. Een heerlijk bakje koffie en thee met krentenbrood met spijs. En dan afscheid waarbij een traantje werd weggepinkt want (o)ma heeft een prachtige tijd gehad bij en met tante Sientje en haar kinderen en kleinkinderen.

Toen naar het vliegveld door Melbourne en onze Camry ingeleverd. We hadden 3500 kilometer gereden en slechts één deel van Australië bekeken.

Dan de vlucht vanaf 15.00 uur plaatselijke tijd (05.00 uur in Nederland)met Malaysia Airline naar Kuala Lumpur voor de tussenstop.
De vlucht verliep volgens schema en we kwamen om 20.00 uur aan(woensdag 11 januari 13.00 uur Nederlandse tijd).

Wel erg veel turbulentie (dus maagpijn voor Henk) maar prima service. Nu wachten tot kwart voor 12 (16.45 uur in Nederland) en dan de bijna laatste etappe. Die naar Amsterdam, waar we om 06.00 uur (donderdag 120112) aankomen en waar Inge ons zal oppikken.

Groetjes uit een warm (29 graden) Maleisië,
Henk, Anneke en (o)ma

• 11 Januari 2012 - 21:21

Henk G:

Lieve mensen, wat hebben jullie een geweldige reis meegemaakt. Ik heb van de verslagen en de foto's genoten. Of dat ik met jullie zelf op vakantie mee was...Stiekum dus wel jaloers. Goede thuisreis. Zoen.

• 11 Januari 2012 - 22:04

Arianne :

Ik weet niet wat er gebeurt, maar dit is al mijn 3e berichtje en het wil maar niet plaatsen, 3x is scheepsgerecht.
    Wij wilden julie nog even een hele goede reis toewensen, daar ver boven in de lucht. Nog 7 uurtjes en je bent weer thuis. Wat een fantastiche reis!!!
    Tot gauw,
    Liefs Dick en Arianne.