De voorbereiding - Reisverslag uit Goes, Nederland van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Goes, Nederland van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: annekeHenk

Blijf op de hoogte en volg Anneke Stroo en Henk Kramer

15 December 2011 | Nederland, Goes

Hallo,

Nog 7 dagen zag ik vandaag staan op deze site, het gaat al opschieten. We maken deze reis, omdat de middelste zoon van Henk werkt in Cora Lynn. Hij werkt in de landbouw en is bezig aardappels te poten. We reizen met z'n drieën: Henk, Anneke en Anneke haar moeder.Mijn moeder gaat drie weken bij een schoonzus van haar op bezoek in Function Village.Beide plaatsen liggen ten oosten van Melbourne. De drie tickets zijn geboekt! We vliegen op 22 dec. van Schiphol naar Shanghai in China met KLM. We hebben een tussenstop van 5 uur in Shanghai en vliegen dan door naar Melbourne. We komen daar aan op zaterdag 24 dec. om 10 uur 's morgens. De auto voor drie weken is ook geboekt en staat klaar op het vliegveld van Melbourne. Het is een Toyota Camry geworden.We konden geen kleine kiezen, want anders kunnen we er geen drie koffers en drie rugzakken in kwijt!! Visums zijn ook binnen, dus het gaat al opschieten. Nu nog een hotel voor de eerste paar dagen uit zoeken. We hebben al iets op het oog in Dandenong waarschijnlijk.
Verder veel lezen en uitzoeken op internet over de staat Victoria. Leuk om te doen, hoor, me lekker op verheugen. Heb er zin in.

• 20 December 2011 - 21:22

Wim En Nel:

Hallo Anneke en Henk,
    Zo, we hebben het begin gelezen en we zullen zeker jullie reis volgen. Wij wensen jullie veel plezier en verder hele fijne Kerstdagen in Australie en een hele Goede Jaarwisseling.

Goede reis, Nel en Wim

• 21 December 2011 - 10:20

René:

Ohhhh nog 2 dagen wachten!! Spannend!! Heeeeeel veel plezier en heel leuk om een waarbenjij.nu te lezen van jullie belevingen!

• 22 December 2011 - 15:39

Andy En Adrie:

Een heeeel goede reis en veel kijk plezier, geniet er van

We zijn jullie weer in 2012

groetjes ,ook an je moeder Anneke