Naar het strand - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu Naar het strand - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu

Naar het strand

Door: Anneke en Henk

Blijf op de hoogte en volg Anneke Stroo en Henk Kramer

07 Januari 2013 | Thailand, Cha-am

Vandaag vooral veel buskilometers. Zo een kleine 600 kilometer naar onze strandvakantie in Cha-Am. Direct bij de start direct wat problemen met de accu van de bus. Maar onze chauffeur is allround en weet het met twee korte reparatiestops weer zelf onder controle te krijgen.

Tussen de middag bezoeken we net voor de lunch in Lopburi de ‘apentempel’. De tempel zelf zijn slechts de overblijfselen, maar het bijzondere is dat de tempel en de omgeving in bezit is genomen door apen. In de apenstad Lopburi lunchen we traditioneel Thais in een hotel waar buiten allemaal beelden staan van apen.

’s Middags rijden we door/langs Bangkok verder naar het zuiden. Bij de passage van Bangkok wordt pas duidelijk hoe immens groot die stad is. Vanaf de highway zien we ons hotel van de eerste dagen nog liggen en het reuzenrad daar dicht in de buurt.

Rond 18.00 uur komen we aan in de kustplaats Cha-Am en installeren ons voor een strandverblijf van vier dagen om alle indrukken van Thailand een beetje te verwerken en te genieten van het heerlijke tropische weertje hier.

• 08 Januari 2013 - 21:29

Henk:

Lieve mensen, wat fijn dat jullie zo genieten. Wat is Thailand toch een prachtig en divers land.
    Nu nog een aantal dagen lekker uitrusten en alle indrukken verwerken. Heel veel plezier op het strand en in het water!! Goed insmeren hoor.

• 10 Januari 2013 - 13:51

Anneke Stroo En Henk Kramer :

Sorry Annemarie, Ben, ook bedankt voor jullie reactie. Super, altijd leuk.