Nog twee dagen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu Nog twee dagen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Anneke Stroo en Henk Kramer - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen

Blijf op de hoogte en volg Anneke Stroo en Henk Kramer

03 November 2014 | Nederland, Goes

Over twee dagen vertrekken we naar het warme Curacao. Het is er iedere dag boven de 30 graden en de laagste temperatuur ooit was 20 graden! Een mooi voor uitzicht. Het is een kleine tien uur vliegen. Heen vliegen we overdag, dus is er af en toe iets te zien als we vliegen over die grote Atlantische Oceaan.
Trouwens ons dagboek is al 16980 keer bekeken. Best veel in twee jaar tijd.

• 03 November 2014 - 18:44

Henk:

Lieve mensen, wat een geweldig vooruitzicht !! Over een paar dagen liggen jullie in de zon !! Naast alle voorbereidingen ook wel de voorpret. Fijne vakantie !!

• 03 November 2014 - 21:50

Sarin:

He anneke en henk,
    wat een heerlijk en mooi vooruitzicht weer, heel veel plezier en lekker genieten daar!!!

• 04 November 2014 - 18:31

Andy & Adrie:

Wauw wat een leuk voor uitzicht.

fijne vakantie
    tot over een paar weekjes
    groetjes van ons

• 04 November 2014 - 21:20

Nel En Wim:

Hallo Anneke en Henk,
    en zijn de koffers al gepakt? wij wensen jullie morgen een hele goede vlucht en een fijne zonnige vakantie toe.